Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Manažerské rozhodování v praxi

Manažerské rozhodování v praxi

1. vydání

Štědroň Bohumír, kolektiv


Cena: Kč 490

Dostupnost: skladem



Vydavatel: C.H. Beck

Vyšlo: 2015/00

ISBN: 978-80-7400-587-9

EAN: 9788074005879

Stran: 275

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Společenský význam role manažerů v byznysu roste tak, jak roste význam jejich pivotálního postavení v trojúhelníku zájmů vlastníků, zaměstnanců a zákazníků. Napětí v uvedeném trojúhelníku roste nebývalým tlakem vlastníků na co nejrychlejší a největší dividendu, tlakem nových generací zaměstnanců na zohledňování jejich požadavků na work-life balance, často při poklesu jejich výkonu i kvality práce, a nebývalou konkurencí na trhu a bojem o zákazníka.
Od stejného autora
Marketing a nová ekonomika
Marketing a nová ekonomika
1. vydání
Štědroň Bohumír, Budiš Petr, Štědroň jr. Bohumír

Kč 470

Mezinárodní marketing
Mezinárodní marketing
1. vydání
Štědroň Bohumír, Čáslavová Eva, Foret Miroslav, Stříteský Václav, kolektiv

Kč 390

Politika a politický marketing
Politika a politický marketing
1. vydání
Štědroň Bohumír, Potůček Martin, Prorok Vladimír, Landovský Jakub, Říha David, kolektiv

Kč 590

Prognostika
Prognostika
1. vydání
Štědroň Bohumír, Palíšková Marcela, Souček Zdeněk, Dvořák Antonín, Tilinger Pavel, kolektiv

Kč 490