Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Prognostika

Prognostika

1. vydání

Štědroň Bohumír, Palíšková Marcela, Souček Zdeněk, Dvořák Antonín, Tilinger Pavel, kolektiv


Cena: Kč 490

Dostupnost: do tří dnů



Vydavatel: C.H. Beck

Vyšlo: 2019/09

ISBN: 978-80-7400-746-0

EAN: 9788074007460

Stran: 272

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Kreativní monografie se prognostikou zabývá komplexně, v nejširších souvislostech, a prezentuje nové trendy v této oblasti, ke kterým patří i prognózování v politice a sportu. V úvodní kapitole je provedena deskripce kvantitativních a kvalitativních prognostických metod. Druhá kapitola přibližuje jak makroekonomické prognózy vývoje ČR, tak prognózy mezinárodních institucí, například Evropské komise, Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj, Mezinárodního měnového fondu a Organizace spojených národů. Třetí kapitola se zabývá reflexí predikcí vytvořených na přelomu tisíciletí. Následující dvě kapitoly jsou zaměřeny na problematiku podniků, a to na význam strategického řízení podniku v 21. století a klíčovou roli lidských zdrojů v digitálním věku. Technologické prognózy RFID a umělé inteligence predikuje další kapitola. Nejnovější poznatky v oblasti umělé inteligence ukazují, že bude možná přímá komunikace s celou biosférou, která bude integrována do politického systému. Závěr je věnován globálním trendům světového vývoje a případová studie je vize o fungování vesmíru v nejhlubší úrovni mikrosvěta. Publikace obsahuje nové, dosud nepublikované poznatky, například analýzu budoucích prezidentských voleb v ČR metodou prof. A. J. Lichtmana z USA, a lze ji proto doporučit nejširšímu spektru čtenářů, od manažerů, posluchačů vysokých škol, vědeckých pracovníků až po ekonomy a politiky.
Od stejného autora
Mezinárodní marketing
Mezinárodní marketing
1. vydání
Štědroň Bohumír, Čáslavová Eva, Foret Miroslav, Stříteský Václav, kolektiv
Politika a politický marketing
Politika a politický marketing
1. vydání
Štědroň Bohumír, Potůček Martin, Prorok Vladimír, Landovský Jakub, Říha David, kolektiv