Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Politika a politický marketing

Politika a politický marketing

1. vydání

Štědroň Bohumír, Potůček Martin, Prorok Vladimír, Landovský Jakub, Říha David, kolektiv


Cena: Kč 590

Dostupnost: skladem



Vydavatel: C.H. Beck

Vyšlo: 2013/00

ISBN: 978-80-7400-448-3

EAN: 9788074004483

Stran: 272

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Kniha je určena zejména studentům politických a sociálních věd i studentům marketingu, ale také profesionálům, kteří se v praxi zabývají politickým marketingem a lobbingem a pracovníkům marketingových oddělení firem. Je psána velmi čtivě, obsahuje řadu fotografií z marketingových kampaní a proto může být přitažlivá i pro čtenáře neprofesionály se zájmem o tuto problematiku.
Od stejného autora
Manažerské rozhodování v praxi
Manažerské rozhodování v praxi
1. vydání
Štědroň Bohumír, kolektiv

Kč 490

Marketing a nová ekonomika
Marketing a nová ekonomika
1. vydání
Štědroň Bohumír, Budiš Petr, Štědroň jr. Bohumír

Kč 470

Mezinárodní marketing
Mezinárodní marketing
1. vydání
Štědroň Bohumír, Čáslavová Eva, Foret Miroslav, Stříteský Václav, kolektiv

Kč 390

Prognostika
Prognostika
1. vydání
Štědroň Bohumír, Palíšková Marcela, Souček Zdeněk, Dvořák Antonín, Tilinger Pavel, kolektiv

Kč 490