Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing

1. vydání

Štědroň Bohumír, Čáslavová Eva, Foret Miroslav, Stříteský Václav, kolektiv


Cena: Kč 390

Dostupnost: skladem



Vydavatel: C.H. Beck

Vyšlo: 2018/06

ISBN: 978-80-7400-441-4

EAN: 9788074004414

Stran: 320

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu.
Od stejného autora
Management a marketing sportu 21. století
Management a marketing sportu 21. století
Čáslavová Eva

Kč 340  (běžná cena)
306  (sleva 10 %)

Marketing a nová ekonomika
Marketing a nová ekonomika
1. vydání
Štědroň Bohumír, Budiš Petr, Štědroň jr. Bohumír

Kč 470

Politika a politický marketing
Politika a politický marketing
1. vydání
Štědroň Bohumír, Potůček Martin, Prorok Vladimír, Landovský Jakub, Říha David, kolektiv

Kč 590

Prognostika
Prognostika
1. vydání
Štědroň Bohumír, Palíšková Marcela, Souček Zdeněk, Dvořák Antonín, Tilinger Pavel, kolektiv

Kč 490

Podobné tituly

1 / 6

Zákazník náš protivník nebo partner?
Zákazník náš protivník nebo partner?
1. vydání
Geffroy Edgar K.

Kč 250  (běžná cena)
225  (sleva 10 %)

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Kiraľová Alžbeta, Straka Ivo

Kč 340  (běžná cena)
296  (sleva 13 %)

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
Koudelková Petra

Kč 230  (běžná cena)
207  (sleva 10 %)

Království značky
Království značky
Největší omyly a úspěchy všech dob
Haig Matt

Kč 356  (běžná cena)
320  (sleva 10 %)

Marketingové řízení památkových objektů
Marketingové řízení památkových objektů
Dostál Petr, Černá Jitka, kolektiv

Kč 269  (běžná cena)
242  (sleva 10 %)