Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Strategický marketing

Strategický marketing

Strategie a trendy

3. přepracované a rozšířené vydání

Jakubíková Dagmar, Janeček Petr


Cena: Kč 599

Dostupnost: do tří dnů



Vydavatel: Grada

Vyšlo: 2023/10

ISBN: 978-80-271-3722-0

EAN: 9788027137220

Stran: 432

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.

Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v?logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.

Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a?MBA programů a?všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.