Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Marketingové řízení památkových objektů

Marketingové řízení památkových objektů

Dostál Petr, Černá Jitka, kolektiv


Cena: Kč 269 (běžná cena)

Cena: Kč 242 (sleva 10 %)

Dostupnost: skladem



Vydavatel: Ekopress

Vyšlo: 2004/00

ISBN: 978-80-87865-14-9

EAN: 9788087865149

Stran: 195

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba


Obsah a úvod


Adobe Reader

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky.

Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky.

Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.

Od stejného autora
The Power of Communication and The Gallery
The Power of Communication and The Gallery
Černá Jitka, Margala Miriam, Boučková Jana, Trčková Olga

Kč 680  (běžná cena)
612  (sleva 10 %)

Podobné tituly

1 / 6

Zákazník náš protivník nebo partner?
Zákazník náš protivník nebo partner?
1. vydání
Geffroy Edgar K.

Kč 250  (běžná cena)
225  (sleva 10 %)

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Kiraľová Alžbeta, Straka Ivo

Kč 340  (běžná cena)
296  (sleva 13 %)

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
Koudelková Petra

Kč 230  (běžná cena)
207  (sleva 10 %)

Království značky
Království značky
Největší omyly a úspěchy všech dob
Haig Matt

Kč 356  (běžná cena)
320  (sleva 10 %)

Marketing očima světových marketing manažerů
Marketing očima světových marketing manažerů
Kolektiv autorů

Kč 1 200  (běžná cena)
1 080  (sleva 10 %)