Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Marketingové řízení památkových objektů

Marketingové řízení památkových objektů

Dostál Petr, Černá Jitka, kolektiv


Cena: Kč 269 (běžná cena)

Cena: Kč 242 (sleva 10 %)

Dostupnost: skladem



Vydavatel: Ekopress

Vyšlo: 2004/00

ISBN: 978-80-87865-14-9

EAN: 9788087865149

Stran: 195

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba


Obsah a úvod


Adobe Reader

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky.

Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky.

Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.

Od stejného autora
The Power of Communication and The Gallery
The Power of Communication and The Gallery
Černá Jitka, Margala Miriam, Boučková Jana, Trčková Olga