Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Marketing a nová ekonomika

Marketing a nová ekonomika

1. vydání

Štědroň Bohumír, Budiš Petr, Štědroň jr. Bohumír


Cena: Kč 470

Dostupnost: skladem



Vydavatel: C.H. Beck

Vyšlo: 2009/00

ISBN: 978-80-7400-146-8

EAN: 9788074001468

Stran: 198

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny. Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Poukazují na skutečnost, že klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem. Čtenář se o tom může sám přesvědčit na příkladu inovativní firmy Apple nebo na skrytém a nelítostném souboji gigantů Google a Microsoft. Pozornost je dále věnována takovým aktuálním otázkám, jako je ochrana osobních údajů, internetový marketing a s tím související vznik nových marketingových nástrojů a manažerských funkcí. Autoři se nevyhnuli ani neviditelnému fenoménu nové ekonomiky – vše prostupující nekontrolovatelné megaintegraci.

Publikace je rozdělena celkem do sedmi kapitol (Systémové aspekty nové ekonomiky, Internet a megaintegrace, Nové příležitosti pro marketing, Využití Internetu v marketingu, Elektronická komunikace a e-Government, Ochrana osobních údajů – nový segment trhu, Manažeři nové ekonomiky). V závěru každé kapitoly jsou uvedena Klíčová slova, Otázky a Literatura. Nechybí ani Přílohy, které samotný text doplňují a rozšiřují, a to – Média, Marketingové asociace a Fúze v nové ekonomice.
Od stejného autora
Mezinárodní marketing
Mezinárodní marketing
1. vydání
Štědroň Bohumír, Čáslavová Eva, Foret Miroslav, Stříteský Václav, kolektiv

Kč 390

Politika a politický marketing
Politika a politický marketing
1. vydání
Štědroň Bohumír, Potůček Martin, Prorok Vladimír, Landovský Jakub, Říha David, kolektiv

Kč 590

Prognostika
Prognostika
1. vydání
Štědroň Bohumír, Palíšková Marcela, Souček Zdeněk, Dvořák Antonín, Tilinger Pavel, kolektiv

Kč 490