Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, od 11. 8. do 15. 8. je otevírací doba obchodu Pondělí a Středa od 9:00 do 16:00
×
Výběr titulů
Intuitivní marketing

Intuitivní marketing

1. vydání

Toman Miloš


Cena: Kč 190

Dostupnost: skladem



Vydavatel: Management Press

Vyšlo: 2003/00

ISBN: 80-7261-081-3

EAN: 9788072610815

Stran: 140

Rozměr: A5

Provedeni: Měkká vazba

Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.
Od stejného autora
Intuitivní marketing
Intuitivní marketing
2. vydání
Toman Miloš

Kč 240
192  (sleva 20 %)

Intuitivní reklama
Intuitivní reklama
1. vydání
Toman Miloš

Kč 298
238  (sleva 20 %)