Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Intuitivní marketing

Intuitivní marketing

2. vydání

Toman Miloš


Cena: Kč 240 (běžná cena)

Cena: Kč 192 (sleva 20 %)

Dostupnost: do tří dnů



Vydavatel: Management Press

Vyšlo: 2007/00

ISBN: 978-80-7261-165-2

EAN: 9788072611652

Stran: 140

Rozměr: A5

Provedeni: Měkká vazba

Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.