Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Vážení zákazníci, z důvodu dovolené je od 29. 7. do 9. 8. náš obchod uzavřen a po tuto dobu bude také přerušen proces vyřizování objednávek. Omlouváme se za případné potíže a děkujeme za pochopení.
Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Intuitivní reklama

Intuitivní reklama

Toman Miloš


Cena: Kč 298 (běžná cena)

Cena: Kč 238 (sleva 20 %)

Dostupnost: do dvou dnů



Vydavatel: Management Press

Vyšlo: 2006/00

ISBN: 80-7261-139-9

Stran: 252

Rozměr: A5

Provedeni: Měkká vazba

Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také mnohem vyšší účinnosti. Stejně jako u ostatních přístupů je i zde základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem. V době, kdy se stále častěji hovoří o přesycenosti reklamou a růstu odmítavých postojů k ní, je tento přístup jedním z receptů, jak krizi reklamy uniknout a naopak jí využít k svému prospěchu.