Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Management a marketing sportu 21. století

Management a marketing sportu 21. století

Čáslavová Eva


Cena: Kč 340,–


Vydavatel: Ekopress

Vyšlo: 2020/12

ISBN: 978-80-87865-62-0

EAN: 9788087865620

Stran: 222

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba


Obsah a úvod


Adobe Reader

Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.)

Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací.

Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.

Od stejného autora
Mezinárodní marketing
Mezinárodní marketing
1. vydání
Štědroň Bohumír, Čáslavová Eva, Foret Miroslav, Stříteský Václav, kolektiv

Kč 390

Podobné tituly

1 / 16

Co je to management
Co je to management
Jaká je jeho úloha a proč je věcí každého z nás
Kolektiv autorů

Kč 335  (běžná cena)
302  (sleva 10 %)

Společenská odpovědnost firem a organizací
Společenská odpovědnost firem a organizací
Udržitelně o udržitelnosti
Koudelková Petra, kolektiv

Kč 245  (běžná cena)
221  (sleva 10 %)

Reengineering a management změn
Reengineering a management změn
Tománek Jaroslav

Kč 750  (běžná cena)
675  (sleva 10 %)

Poradenství
Poradenství
Založení a řízení poradenské firmy
Blecharz Pavel, Štverková Hana, Zindulková Dagmar

Kč 239  (běžná cena)
215  (sleva 10 %)

Krizový management: Případové bezpečnostní studie
Krizový management: Případové bezpečnostní studie
Mareš Miroslav, Rektořík Jaroslav, Šelešovský Jan, kolektiv

Kč 329  (běžná cena)
296  (sleva 10 %)

Firmy, které se rozhodly být skvělé
Firmy, které se rozhodly být skvělé
1. vydání
Collins Jim, Hansen Morten T.

Kč 429