Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Vážení zákazníci, z důvodu dovolené je 24. 7. až 8. 8. náš obchod uzavřen a po tuto dobu bude také přerušen proces vyřizování objednávek. Omlouváme se za případné potíže a děkujeme za pochopení. Současně bude přerušen provoz naší firmy včetně vyřizování velkoobchodních objednávek.
Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Konkurenční strategie firmy

Konkurenční strategie firmy

1. vydání

Bartes František


Cena: Kč 129

Dostupnost: skladem


Vydavatel: Management Press

Vyšlo: 1997/00

ISBN: 80-85943-41-7

EAN: 9788085943412

Stran: 128

Rozměr: A5

Provedeni: Měkká vazba

Konkurenční strategie firmy se zabývá ofenzivním pojetím této strategie se zvláštním zřetelem na poslání specifického informačního systému a jeho roli při rozhodování managementu, kterou ze strategií při konkurenčním střetu zvolit. Vychází přitom ze starých orientálních bojových filozofií, které již tehdy byly rozpracovány tak dokonale, že pouhá znalost jejich pravidel a zásad by měla, při správné aplikaci do podnikatelské praxe, podstatně zvýšit pravděpodobnost úspěchu konkurenčního boje.