Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

1. vydání

Zyman Sergio, Brott Armin


Cena: Kč 410

Dostupnost: skladem



Vydavatel: Management Press

Vyšlo: 2004/00

ISBN: 80-7261-107-0

EAN: 9788072611072

Stran: 255

Rozměr: B5

Provedeni: Pevná vazba

Cílem reklamy je prodávat mnohem častěji více zboží většímu počtu lidí za více peněz. Reklama nemá bavit televizní diváky, ale donutit je nakupovat. Toto jsou hlavní myšlenky knihy zkušeného reklamního manažera v amerických podnicích (mj. Coca-Cola). Kniha dále doporučuje druhy reklamy v médiích a vysvětluje vhodnost, či naopak nevýhodnost použití nějakého média (tisku, televize, rozhlasu) pro určitý druh zboží. Tabulky a obrázky v textu, věcný rejstřík. Kritická analýza příčin neúspěšnosti tradičního pojímání reklamy a samoúčelné činnosti reklamních agentur s radami, jak dělat reklamu účinnou.
Od stejného autora
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
Zyman Sergio

Kč 410
328  (sleva 20 %)