Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Zyman Sergio


Cena: Kč 410 (běžná cena)

Cena: Kč 328 (sleva 20 %)

Dostupnost: do tří dnů



Vydavatel: Management Press

Vyšlo: 2008/00

ISBN: 978-80-7261-134-8

EAN: 9788072611348

Stran: 216

Rozměr: B5

Provedeni: Pevná vazba

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na líbivě znějící poučky – zákazníci mohou vaše produkty milovat, ale ještě důležitější je, aby vaše produkty kupovali! Po Zymanově "Konci reklamy..." tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu. Vyšlo v řadě "Knihovna světového managementu". Překlad z angličtiny Irena Grusová