Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, od 11. 8. do 15. 8. je otevírací doba obchodu Pondělí a Středa od 9:00 do 16:00
×
Výběr titulů
Tvorba strategie a strategické plánování

Tvorba strategie a strategické plánování

Teorie a praxe

2. aktualizované a doplněné vydání

Fotr Jiří, Vacík Emil, Souček Ivan, Špaček Miroslav, Hájek Stanislav


Cena: Kč 649

Dostupnost: skladem



Vydavatel: Grada

Vyšlo: 2020/06

ISBN: 978-80-271-2499-2

EAN: 9788027124992

Stran: 416

Rozměr: B5

Provedeni: Pevná vazba

??Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací.

Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu.

Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci strategických plánů zaujímá strategický investiční a finanční plán, a proto se jejich tvorbě, analýze a hodnocení včetně uplatnění počítačové podpory věnuje další část knihy.

Stejně jako kvalitní strategie a strategické plány je důležité provádět průběžné hodnocení postupu jejich realizace, na což se zaměřuje kapitola věnovaná hodnocení zvolené strategie a strategickému controllingu. Kniha neopomíjí ani další významné aspekty strategického managementu, kterými jsou řízení růstu, fúze a akvizice, strategický management rizika včetně krizového řízení a informační podpora strategického plánování pomocí nástrojů Business/Competitive Intelligence.

Autory publikace jsou uznávaní odborníci s teoretickým zázemím i zkušenostmi z vyšších manažerských postů včetně specialisty na tvorbu systémů počítačové podpory finančního plánování a investičního rozhodování.
Od stejného autora
Kreativní metody v inovacích
Kreativní metody v inovacích
1. vydání
Špaček Miroslav, Červený Karel

Kč 526

Manažerské rozhodování
Manažerské rozhodování
Rozhodování v dynamickém a nejistém prostředí
4. vydání
Fotr Jiří, Švecová Lenka

Kč 619
557  (sleva 10 %)

Počítačová podpora manažerského rozhodování
Počítačová podpora manažerského rozhodování
Fotr Jiří, Hájek Jiří, Vrbová Lucie

Kč 302

Počítačová podpora manažerského rozhodování
Počítačová podpora manažerského rozhodování
1. vydání
Fotr Jiří, Hájek Jiří, Vrbová Lucie
E-kniha

Kč 200