Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing

Strategické trendy a příklady z praxe

4. vydání

Machková Hana


Cena: Kč 299

Dostupnost: do tří dnů



Vydavatel: Grada

Vyšlo: 2015/01

ISBN: 978-80-247-5366-9

EAN: 9788024753669

Stran: 200

Rozměr: B5

Provedeni: Pevná vazba

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Od stejného autora
International Marketing, Theory, Practices and New Trends
International Marketing, Theory, Practices and New Trends
Král Petr, Machková Hana, Lhotáková Markéta, Cook Gina
Mezinárodní obchodní operace
Mezinárodní obchodní operace
6. aktualizované a doplněné vydání
Machková Hana, Černohlávková Eva, Sato Alexej, kolektiv