Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Marketing očima světových marketing manažerů

Marketing očima světových marketing manažerů

Kolektiv autorů


Cena: Kč 1 200 (běžná cena)

Cena: Kč 1 080 (sleva 10 %)

Dostupnost: do tří dnů



Vydavatel: Computerpress

Vyšlo: 2006/00

ISBN: 978-80-251-1273-1

EAN: 9788025112731

Stran: 572

Rozměr: A5

Provedeni: Pevná vazba

Autoři popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt neo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen pro marketing manažery, pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol. Dozvíte se např., co je hodnota a předmět marketingu, jaké kroky obnáší strategické a jaké tzv. funkční plánování, jak se provádí analýza vnějšího a vnitřního prostředí, jak a proč nakupují organizace, co je cílový marketing a jak řídit vztahy se zákazníky, jak vyvíjet nové produkty, proč je nezbytná tzv. podpora prodeje, co udělat pro to, aby reklama přinesla potřebné výsledky a mnohé další informace.