Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Mezinárodní podnikání

Mezinárodní podnikání

Vybrané strategické, manažerské a finanční aspekty

1. vydání

Maixnerová Lucie, Zapletalová Šárka, Stefanovová Zuzana


Cena: Kč 490

Dostupnost: skladem



Vydavatel: C.H. Beck

Vyšlo: 2017/08

ISBN: 978-80-7400-654-8

EAN: 9788074006548

Stran: 224

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení. V případě strategického řízení se nejedná pouze o volbu konkrétní mezinárodní strategie, ale rozhodnutí o internacionalizaci má významný vliv na celkovou strategii podniku, a to od úrovně korporátní až po funkcionální. Manažerské aspekty mezinárodního působení se dotýkají především problematiky načasování internacionalizace podnikatelských aktivit, volby rozsahu geografického působení podniku a metody vstupu na mezinárodní trhy. Důležité je rovněž organizační a personální zajištění mezinárodních podnikatelských aktivit. Pokud jde o finanční řízení, nejčastější problémy podniků, které vznikají při jejich vstupu na mezinárodní trhy, se vyskytují zejména při rozhodování a plánování. Důležitou roli hraje také dostupnost finančních zdrojů a investičních příležitostí, vliv domácích a zahraničních společností a v neposlední řadě rovněž hospodářská činnost podniku, obor podnikání. Atraktivita knihy spočívá zejména v tom, že v jednotlivých kapitolách jsou prezentovány výsledky výzkumné studie zaměřené na mezinárodní podnikání českých firem. Kniha je určena nejen studentům vysokých škol ekonomického zaměření, ale také manažerům a vlastníkům podniků, kteří mají v úmyslu podnikat, popř. již podnikají v zahraničí.
Od stejného autora
Krizový management podniku pro 21. století
Krizový management podniku pro 21. století
Zapletalová Šárka, kolektiv

Kč 289  (běžná cena)
260  (sleva 10 %)

Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích
Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích
Zapletalová Šárka

Kč 250  (běžná cena)
225  (sleva 10 %)

Podobné tituly

1 / 16

Co je to management
Co je to management
Jaká je jeho úloha a proč je věcí každého z nás
Kolektiv autorů

Kč 335  (běžná cena)
302  (sleva 10 %)

Společenská odpovědnost firem a organizací
Společenská odpovědnost firem a organizací
Udržitelně o udržitelnosti
Koudelková Petra, kolektiv

Kč 245  (běžná cena)
221  (sleva 10 %)

Reengineering a management změn
Reengineering a management změn
Tománek Jaroslav

Kč 750  (běžná cena)
675  (sleva 10 %)

Poradenství
Poradenství
Založení a řízení poradenské firmy
Blecharz Pavel, Štverková Hana, Zindulková Dagmar

Kč 239  (běžná cena)
215  (sleva 10 %)

Krizový management: Případové bezpečnostní studie
Krizový management: Případové bezpečnostní studie
Mareš Miroslav, Rektořík Jaroslav, Šelešovský Jan, kolektiv

Kč 329  (běžná cena)
296  (sleva 10 %)

Firmy, které se rozhodly být skvělé
Firmy, které se rozhodly být skvělé
1. vydání
Collins Jim, Hansen Morten T.

Kč 429