Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Strategie modrého oceánu

Strategie modrého oceánu

Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty

Kim W. Chan, Mauborgne Renée


Cena: Kč 429 (běžná cena)

Cena: Kč 386 (sleva 10 %)

Dostupnost: nedostupné


Vydavatel: Management Press

Vyšlo: 2009/00

ISBN: 978-80-7261-128-7

EAN: 9788072611287

Stran: 240

Rozměr: B5

Provedeni: Pevná vazba

Přední představitelé moderního strategického managementu na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje šarvátky s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry. Překlad z angličtiny Irena Grusová. Vyšlo v prémiové "Knihovně světového managementu".