Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Budujte trvalé obchodní vztahy

1. vydání

Brabec Jiří


Cena: Kč 99

Dostupnost: skladem



Vydavatel: Computerpress

Vyšlo: 2004/00

ISBN: 80-251-0325-0

EAN: 9788025103258

Stran: 106

Rozměr: A5

Provedeni: Měkká vazba

Krédem dobrého obchodníka je vytrvalé a systematické budování vlastního profilu a bezproblémového vztahu k zákazníkovi. K tomu, jak se stát dobrým obchodníkem a získat patřičné dovednosti při jednání se zákazníkem, by mělo přispět 33 rad a návodů vycházejících z vlastních mnohaletých zkušeností autora.