Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Vážení zákazníci, z důvodu dovolené je 24. 7. až 8. 8. náš obchod uzavřen a po tuto dobu bude také přerušen proces vyřizování objednávek. Omlouváme se za případné potíže a děkujeme za pochopení. Současně bude přerušen provoz naší firmy včetně vyřizování velkoobchodních objednávek.
Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Jak reorganizovat firmu

Jak reorganizovat firmu

1. vydání

Hussey D. E.


Cena: Kč 127

Dostupnost: skladem


Vydavatel: Computerpress

Vyšlo: 2000/00

ISBN: 80-7226-351-X

EAN: 9788072263516

Stran: 114

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Změna je součástí života člověka i firmy. Platí dokonce, že v okamžiku, kdy jsem se sebou spokojen, nechci se měnit a přestávám „šlapat“ kupředu, zaostanu a za chvíli jdu z kola ven. A to je stejně nebezpečné jak pro firmu, tak pro jednotlivce. Proto musí manažeři i řadoví pracovníci životaschopného podniku takřka denně přemýšlet a zkoušet, jak to udělat, aby firemní vazby i struktura fungovaly ještě účelněji a efektivněji. Zkrátka musí stále firmu měnit k jejímu prospěchu.

Reorganizace a změny, které ve firmě probíhají, jsou samozřejmě dílčí, ale také celkové a zásadní. Někdy mohou postupovat zcela hladce, někdy ovšem naopak napáchají mnohem více škod nežli očekávaného užitku. Ale jak na to, abych jako manažer udržel reorganizaci ve svých rukou a změna přinesla kýžené ovoce?

V knize Jak reorganizovat firmu najdete fundovaný rozbor i praktické rady, pro jakou situaci zvolit jakou adekvátní metodu. Publikace vás bude informovat o tom, jaké existují příčiny změn a jaké jsou přístupy k jejich řešení. Dozvíte se, proč se změny setkávají s odporem a jaké námitky asi můžete očekávat. Stěžejní částí knihy jsou potom kapitoly o tom, jak zvládnout odpor a námitky a jakým stylem změny uřídit. Mezi důležité patří i informace jak vytvářet vizi a jak si provedení změny účelně rozdělit a naplánovat.

Rady a doporučení jsou manifestovány na konkrétních příkladech i firemních případech a situacích.

Nespornou výhodou publikace je její zaměření – autor ji psal, aby byla srozumitelná a užitečná jak vyššímu, tak střednímu managementu. Obě vrstvy se totiž podílejí na vývoji a kvalitě firmy podobnou měrou.

Jestliže vedete nebo spolupracuje s menším i větším množstvím pracovníků, titul Jak reorganizovat firmu patří bezesporu do vaší manažerské knihovny. Stane se vaším častým rádcem a pomocníkem.