Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Vážení zákazníci, z důvodu dovolené je 24. 7. až 8. 8. náš obchod uzavřen a po tuto dobu bude také přerušen proces vyřizování objednávek. Omlouváme se za případné potíže a děkujeme za pochopení. Současně bude přerušen provoz naší firmy včetně vyřizování velkoobchodních objednávek.
Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Cesty k úspěšnému podniku

Cesty k úspěšnému podniku

1. vydání

Johnson Gerry, Scholes Kevan


Cena: Kč 647

Dostupnost: skladem


Vydavatel: Computerpress

Vyšlo: 2000/00

ISBN: 80-7226-220-3

EAN: 9788072262205

Stran: 804

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Kniha Cesty k úspěšnému podniku patří v kategorii marketingové literatury ke světově významným a uznávaným. Proč? Zabývá se totiž souhrnně vším tím, co by měl ať už velký nebo menší podnik udělat pro to, aby správně určil, kde se pro něj nachází ta nejlepší příležitost, která mu přinese patřičné výsledky. V marketingové terminologii to znamená, aby stanovil pro podnik ideální strategii a vhodné taktické kroky.

Publikace detailně popisuje posloupnost celého procesu – analýzu, která by měla odkrýt jak silné, tak i slabé stránky firmy. Zároveň by měla i analýza ukázat, jaké je prostředí, ve kterém podnik funguje, a kam bude toto prostředí asi směřovat. Na základě těchto poznatků se potom manažer může přesněji rozhodovat, kam má napřít sílu a energii. Jednotlivé kapitoly obsahují řadu metod, které pomáhají eliminovat rizika při rozhodování a které umožní celý proces změn rozdělit do fází - ty se potom dají jednotlivě vyhodnocovat a korigovat.

Čím je ovšem „bible“ Cesty k úspěšnému podniku jedinečná, jsou desítky reálných příkladů od světových firem, které se skutečně staly. Právě významné a úspěšné firmy zákonitě mnohokrát stály před rozhodnutím, co udělat, aby zvýšily prodej, co udělat, aby se jim podařilo proniknout na nové trhy, co udělat, aby zákazníci směřovali k nim a ne ke konkurenci. Čeští manažeři a pracovníci s rozhodujícími pravomocemi tak rádi uvítají řadu modelových situací snad ze všech důležitých odvětví - např. ocelářského průmyslu (British Steel), automobilového průmyslu (Ford, Rolls-Royce), letecké dopravy (SAS, British Airways), nábytku (IKEA), řetězců (McDonald, Marks and Spencer), ale i veřejné sféry, ať jde o policii, zdravotnictví ad.