Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Vážení zákazníci, z důvodu dovolené je 24. 7. až 8. 8. náš obchod uzavřen a po tuto dobu bude také přerušen proces vyřizování objednávek. Omlouváme se za případné potíže a děkujeme za pochopení. Současně bude přerušen provoz naší firmy včetně vyřizování velkoobchodních objednávek.
Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Nákupní marketing

Nákupní marketing

1. vydání

Tomek Gustav, Tomek Jan


Cena: Kč 178

Dostupnost: skladem


Vydavatel: Grada

Vyšlo: 1996/00

ISBN: 80-85623-96-X

EAN: 9788085623963

Stran: 176

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Při řešení organizace a řízení zásobování v podniku je nutné se zaměřit na hledání a přijetí správnýh rozhodnutí, týkajících se zejména pojetí funkce zásobování, umístění a ekonomického postavení zásobovacího útvaru v urganizační struktuře podniku, vnitřní dělby práce, řešení vztahů k ostatním vnitropodnikovým útvarům, forem, metod a postupů při uskutečňování řídících a prováděcích aktivit v oblasti nákupu.