Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Vážení zákazníci, z důvodu dovolené je 24. 7. až 8. 8. náš obchod uzavřen a po tuto dobu bude také přerušen proces vyřizování objednávek. Omlouváme se za případné potíže a děkujeme za pochopení. Současně bude přerušen provoz naší firmy včetně vyřizování velkoobchodních objednávek.
Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Moderní teorie firmy

Moderní teorie firmy

1. vydání

Kudera Jiří


Cena: Kč 198

Dostupnost: skladem


Vydavatel: Grada

Vyšlo: 2000/00

ISBN: 80-7169-954-3

EAN: 9788071699545

Stran: 172

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Hlavním tématem knihy je teorie firmy jako taková - od vývoje teorie firmy přes její cíle, strategie i taktiku až třeba po finanční analýzu a strategii firmy v moderních tržních strukturách i v řízení kvality. Především kapitoly věnované nákladové analýze, strategii růstu tržeb a využití bodu zvratu a jeho modifikací vycházejí z teorie firmy a propojují její poznatkové zázemí s managementem, manažerskou ekonomikou a marketingem. Zajímavé informace podává rovněž část věnující se image firmy. Kniha je vhodná jako učební text studentů vysokých škol s ekonomickým zaměřením a bude přínosná i pro ty manažery, kteří chtějí obohatit své znalosti nejen o jednoduché návody k řešení manažerských problémů, ale i o poznání hlubší povahy.