Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Vážení zákazníci, z důvodu dovolené je 24. 7. až 8. 8. náš obchod uzavřen a po tuto dobu bude také přerušen proces vyřizování objednávek. Omlouváme se za případné potíže a děkujeme za pochopení. Současně bude přerušen provoz naší firmy včetně vyřizování velkoobchodních objednávek.
Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Management

Management

Teorie a praxe v informační společnosti

4. rozšířené vydání

Vodáček Leo, Vodáčková Olga


Cena: Kč 290

Dostupnost: skladem


Vydavatel: Management Press

Vyšlo: 2001/00

ISBN: 80-7261-041-4

EAN: 9788072610419

Stran: 316

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Kniha je čtvrtým, doplněným a rozšířeným vydáním úspěšné publikace, která představuje první "domácí" pohled na teorii a praxi světového managementu. Autoři vycházejí nejen ze studia stovek důležitých publikací světové manažerské literatury, ale i z poznatků získaných osobními kontakty s řadou odborníků. Obsahová struktura odpovídá osvědčené západní praxi založené na koncepci manažerských funkcí. Toto čtvrté vydání je rozšířeno o nejnovější poznatky managementu, s důrazem (jak napovídá nový podtitul knihy) na hluboké změny, které pro management přináší bouřlivý rozvoj informační společnosti. Kniha je určena (a psána) nejen pro studenty, ale pro všechny zájemce o důkladné poznání teorie a praxe současného managementu.