Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Marketing od A do Z

Marketing od A do Z

Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer

1. vydání

Kotler Philip


Cena: Kč 380

Dostupnost: skladem



Vydavatel: Management Press

Vyšlo: 2003/00

ISBN: 80-7261-082-1

EAN: 9788072610822

Stran: 208

Rozměr: B5

Provedeni: Pevná vazba

Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce, která vychází souběžně s americkým/anglickým vydáním, je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing.