Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, od 11. 8. do 15. 8. je otevírací doba obchodu Pondělí a Středa od 9:00 do 16:00
×
Výběr titulů
Strategický marketing

Strategický marketing

Teorie pro praxi

1. vydání

Hanzelková Alena, Keřkovský Miloslav, Odehnalová Dana, Vykypěl Oldřich


Cena: Kč 440

Dostupnost: skladem



Vydavatel: C.H. Beck

Vyšlo: 2009/00

ISBN: 978-80-7400-120-8

EAN: 9788074001208

Stran: 170

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po roztříštěnost a složitou aplikovatelnost existujících marketingových teorií. Cílem publikace je nabídnout prakticky aplikovatelnou metodologii, resp. koncept strategického řízení marketingu, který se vyznačuje specifickými vlastnostmi: má jasně stanovenou pozici v systému firemních strategií, jasně definovaný obsah, jsou vymezeny strategické analýzy nutné k formulování marketingové strategie a poskytuje praktický návod jak postupovat i ve všech dalších fázích strategického řízení marketingu. Koncept prezentovaný v publikaci je jasně strukturovaný, snadno přizpůsobitelný specifickým podmínkám firem, tedy i dobře prakticky aplikovatelný. Publikaci proto ocení zejména marketingoví manažeři, specialisté pro oblast marketingu a podnikatelé. Vhodná je také pro studenty VŠ.
Od stejného autora

1 / 2

Business plán
Business plán
Krok za krokem
1. vydání
Červený Radim, Ficbauer Jiří, Hanzelková Alena, Keřkovský Miloslav

Kč 490

Korporátní strategie
Korporátní strategie
Krok za krokem
1. vydání
Červený Radim, Hanzelková Alena, Keřkovský Miloslav

Kč 490

Personální strategie krok za krokem
Personální strategie krok za krokem
1. vydání
Hanzelková Alena, Keřkovský Miloslav, Kostroň Lubomír

Kč 390

Strategické řízení
Strategické řízení
Teorie pro praxi
3. přepracované vydání
Hanzelková Alena, Keřkovský Miloslav, Vykypěl Oldřich

Kč 490