Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, od 11. 8. do 15. 8. je otevírací doba obchodu Pondělí a Středa od 9:00 do 16:00
×
Výběr titulů
Strategie firemní komunikace

Strategie firemní komunikace

2. rozšířené vydání

Horáková Iveta, Stejskalová Dita, Škapová Hana


Cena: Kč 439

Dostupnost: skladem



Vydavatel: Management Press

Vyšlo: 2008/00

ISBN: 978-80-7261-178-2

EAN: 9788072611782

Stran: 254

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Kniha přináší pohled na oblasti, bez kterých se úspěšná firemní komunikace v současném světě neobejde. Jednotlivé kapitoly jsou psány tak, aby v nich čtenáři našli dostatek návodných praktických příkladů. Kniha má dvě základní linie. Tou první je vztah mezi zákazníkem a značkou - produktovou i firemní. Je to vztah křehký a emocionální, který tkají celé týmy marketingových a komunikačních odborníků. Druhou linii tvoří firma jako živý organismus a její kontakty a vztahy, které rozvíjí se všemi svými rozmanitými zájmovými skupinami. Struktura knihy je pojata jako osvědčená a praktická skládačka. Na konci knihy jsou uvedeny tři případové studie s příklady uceleného komunikačního přístupu.