Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Kreativní výzkum

Kreativní výzkum

Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví

1. vydání

Collinsová Hilary


Cena: Kč 245

Dostupnost: do tří dnů



Vydavatel: Barrister&Principal

Vyšlo: 2017/00

ISBN: 978-80-7485-125-4

EAN: 9788074851254

Stran: 208

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Kniha si klade za cíl prohloubit porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihnout důležitost výzkumu coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Publikaci vydal Institut umění – Divadelní ústav ve spolupráci s Barrister & Principal jako čtvrtý titul edice Kultura & Arts management. Tento český překlad může posloužit jako průvodce studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd, a obchodních studií, stejně jako všem, kteří v těchto oblastech již působí.