Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Psychologie reklamy

Psychologie reklamy

5. rozšířené a aktualizované vydání

Vysekalová Jitka, kolektiv


Cena: Kč 549

Dostupnost: do tří dnů



Vydavatel: Grada

Vyšlo: 2023/03

ISBN: 978-80-271-3654-4

EAN: 9788027136544

Stran: 360

Rozměr: B5

Provedeni: Pevná vazba

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.