Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Jak z dobré firmy udělat skvělou

Jak z dobré firmy udělat skvělou

1. vydání

Collins Jim


Cena: Kč 489

Dostupnost: skladem



Vydavatel: Grada

Vyšlo: 2008/09

ISBN: 978-80-247-2545-1

EAN: 9788024725451

Stran: 304

Rozměr: B5

Provedeni: Pevná vazba

Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou univerzální určující vlastnosti, které způsobí, že se společnost změní z dobré ve skvělou?

Za použití přísných testů určil Jim Collins a jeho výzkumný tým elitní skupinu společností, kterým se podařilo začít dosahovat skvělých výkonů a tyto skvělé výkony si udržet po dobu minimálně patnácti let. Po své transformaci tyto firmy vytvářely kumulované výnosy akcií, které překonávaly běžný akciový trh za patnáct let v průměru sedminásobně, což je dvakrát více než společný výkon největších světových společností.

Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila.

V čem byl rozdíl? Proč se jedné skupině podařilo stát se skvělou, zatímco druhá skupina zůstala jenom dobrá?

Výzkumný tým analyzoval historii všech osmadvaceti společností ve studii celých pět let. Po prozkoumání ohromného množství dat a tisíců stran rozhovorů objevil Jim Collins a jeho tým rozhodující faktory pro úspěšnou přeměnu dobrého ve skvělé - proč některé společnosti udělají velký skok vpřed a jiné ne.

Poznatky zjištěné ve studii budou pro mnohé překvapením. Vrhají světlo na prakticky všechny oblasti manažerské strategie a praxe.
Podobné tituly

1 / 16

Co je to management
Co je to management
Jaká je jeho úloha a proč je věcí každého z nás
Kolektiv autorů

Kč 335  (běžná cena)
302  (sleva 10 %)

Společenská odpovědnost firem a organizací
Společenská odpovědnost firem a organizací
Udržitelně o udržitelnosti
Koudelková Petra, kolektiv

Kč 245  (běžná cena)
221  (sleva 10 %)

Reengineering a management změn
Reengineering a management změn
Tománek Jaroslav

Kč 750  (běžná cena)
675  (sleva 10 %)

Poradenství
Poradenství
Založení a řízení poradenské firmy
Blecharz Pavel, Štverková Hana, Zindulková Dagmar

Kč 239  (běžná cena)
215  (sleva 10 %)

Krizový management: Případové bezpečnostní studie
Krizový management: Případové bezpečnostní studie
Mareš Miroslav, Rektořík Jaroslav, Šelešovský Jan, kolektiv

Kč 329  (běžná cena)
296  (sleva 10 %)

Firmy, které se rozhodly být skvělé
Firmy, které se rozhodly být skvělé
1. vydání
Collins Jim, Hansen Morten T.

Kč 429