Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, od 11. 8. do 15. 8. je otevírací doba obchodu Pondělí a Středa od 9:00 do 16:00
×
Výběr titulů
Strategické řízení

Strategické řízení

Teorie pro praxi

3. přepracované vydání

Hanzelková Alena, Keřkovský Miloslav, Vykypěl Oldřich


Cena: Kč 490

Dostupnost: skladem



Vydavatel: C.H. Beck

Vyšlo: 2017/02

ISBN: 978-80-7400-637-1

EAN: 9788074006371

Stran: 256

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemůže škodit. Na jeho základě lze bezpochyby formulovat dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji a lépe předvídat rizika. Třetí, přepracované vydání obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení, který zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení. Velká pozornost je přitom věnována analýze okolí, analýze očekávání důležitých stakeholders a analýze vnitřního prostředí firmy. V této souvislosti jsou vysvětleny např. metoda ETOP, BCG matice, matice atraktivity oboru, matice přežití, metoda MAP či metoda strategických scénářů. Dále je ukázáno, jak postupovat při SWOT analýze, je vysvětlena technika SAP či tzv. Porterova analýza ad.Důraz je opět kladen na aplikaci teorie v praxi. Autoři hledají odpověď na klíčové otázky: Kdy je nezbytné změnit strategii firmy? Jak postupovat při formulaci návrhu strategie? Jak vybrat optimální strategii? Jak zvolenou strategii správně realizovat? Příručka obsahuje řadu příkladů a případových studií. Je skutečným metodickým návodem, jak při tvorbě strategie podniku v praxi postupovat. Kniha je určena zejména manažerům a vlastníkům firem, ale také studentům vysokých škol, zejména pak MBA programů.
Od stejného autora

1 / 2

Business plán
Business plán
Krok za krokem
1. vydání
Červený Radim, Ficbauer Jiří, Hanzelková Alena, Keřkovský Miloslav

Kč 490

Korporátní strategie
Korporátní strategie
Krok za krokem
1. vydání
Červený Radim, Hanzelková Alena, Keřkovský Miloslav

Kč 490

Personální strategie krok za krokem
Personální strategie krok za krokem
1. vydání
Hanzelková Alena, Keřkovský Miloslav, Kostroň Lubomír

Kč 390

Strategické řízení firemních informací
Strategické řízení firemních informací
1. vydání
Keřkovský Miloslav, Drdla Miloš

Kč 390