Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Spotřebitelé a marketing

Spotřebitelé a marketing

1. vydání

Koudelka Jan


Cena: Kč 650

Dostupnost: skladem



Vydavatel: C.H. Beck

Vyšlo: 2018/09

ISBN: 978-80-7400-693-7

EAN: 9788074006937

Stran: 384

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody a techniky tohoto procesu.Teoretické pasáže jsou vhodně doplněny aktuálními daty z rozsáhlého výzkumu společnosti MEDIAN.
Podobné tituly

1 / 6

Zákazník náš protivník nebo partner?
Zákazník náš protivník nebo partner?
1. vydání
Geffroy Edgar K.

Kč 250  (běžná cena)
225  (sleva 10 %)

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Kiraľová Alžbeta, Straka Ivo

Kč 340  (běžná cena)
296  (sleva 13 %)

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
Koudelková Petra

Kč 230  (běžná cena)
207  (sleva 10 %)

Království značky
Království značky
Největší omyly a úspěchy všech dob
Haig Matt

Kč 356  (běžná cena)
320  (sleva 10 %)

Marketingové řízení památkových objektů
Marketingové řízení památkových objektů
Dostál Petr, Černá Jitka, kolektiv

Kč 269  (běžná cena)
242  (sleva 10 %)