Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Praktická učebnice tvorby firemního stylu

1. vydání

Horný Stanislav


Cena: Kč 258

Dostupnost: do dvou dnů



Vydavatel: Professional Publishing

Vyšlo: 2016/00

ISBN: 978-80-906594-3-8

EAN: 9788090659438

Stran: 188

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální komunikace a o postupech tvorby firemního stylu. Čtenář získá přehled o současných trendech, tvorbě projektu a grafického manuálu firemního stylu a bude schopen tyto poznatky samostatně aplikovat. Z obsahu: Komunikace a propagace; Firemní identita a firemní styl; Projekt a vlastní tvorba firemního stylu; Manuál grafických standardů a jeho realizace atd.