Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Logistika pro obchod a marketing

Logistika pro obchod a marketing

Lukoszová Xenie


Cena: Kč 235,–


Vydavatel: Ekopress

Vyšlo: 2020/02

ISBN: 978-80-87865-59-0

EAN: 9788087865590

Stran: 146

Rozměr: A5

Provedeni: Měkká vazba


Obsah a úvod


Adobe Reader

Publikace si klade za cíl vymezit podstatu a význam logistiky v procesech obchodu a zaměřit se na logistické přístupy a metody, aktuálně využívané v obchodování podniků nejen v prostředí tuzemských, ale i mezinárodních trhů. Předložená publikace tak řeší logistické nástroje používané v zásobovací a distribuční části dodavatelských řetězců. Jejich znalost by vám měla v obchodní praxi napomoci nejen tyto logistické přístupy a metody identifikovat a charakterizovat, ale také jim rozumět a v neposlední řadě je v případě potřeby umět využívat ve složitém prostředí současných globalizovaných trhů.

Významnou součástí logistiky aplikované v obchodních procesech firem je zákaznický servis, kterému je věnována samostatná kapitola. Není jen záležitostí podnikové filozofie, ale je také praktickou činností, na níž se podílejí pracovníci prodeje, marketingu a logistiky. Právě logistické služby poskytované zákazníkům společně se zbožím představují dnes již tradičně reálnou šanci na zvýšení konkurenční schopnosti podniku. Při jejich realizaci je však zapotřebí brát v potaz aktuální trendy zejména v oblasti informačních technologií, podnikání, jakož i význam komprese časoprostoru. Publikace si proto klade za cíl nebýt jen teoretickým přehledem možných logistických postupů, nástrojů a metod používaných v obchodních procesech firem, ale také praktickým návodem, jak tyto postupy, nástroje a metody v obchodní praxi vhodně používat tak, aby si podnik na trhu zajistil svou konkurenční schopnost.

Kniha je určena pracovníkům obchodu a logistických útvarů obchodních firem, zejména obchodním a logistickým manažerům, prodejcům, nákupčím, pracovníkům zákaznického servisu, logistikům a podnikatelům v obchodě. Důležitým zdrojem informací bude pro pedagogy a studenty logisticky, obchodně, ekonomicky a manažersky orientovaných vysokých škol. V neposlední řadě lze publikaci doporučit také všem, které téma logistiky a současná praxe poskytování logistických služeb z jakéhokoliv důvodu zajímá.

Od stejného autora
Logistická centra na globálním trhu
Logistická centra na globálním trhu
Lukoszová Xenie, Stopka Ondrej

Kč 289  (běžná cena)
260  (sleva 10 %)

Logistické technologie v dodavatelském řetězci
Logistické technologie v dodavatelském řetězci
Lukoszová Xenie, Kolektiv autorů

Kč 220  (běžná cena)
198  (sleva 10 %)

Podobné tituly
Logistická centra na globálním trhu
Logistická centra na globálním trhu
Lukoszová Xenie, Stopka Ondrej

Kč 289  (běžná cena)
260  (sleva 10 %)

Logistika pro manažery
Logistika pro manažery
Stehlík Antonín, Kapoun Josef

Kč 327  (běžná cena)
294  (sleva 10 %)

Mezinárodní přepravní doklady
Mezinárodní přepravní doklady
1. vydání
Poláček Bohumil, Novák Radek

Kč 429

Úmluva CMR
Úmluva CMR
Praktický komentář
1. vydání
Roubal Václav, Novák Radek

Kč 549

Strategie a zdroje SCM
Strategie a zdroje SCM
1. vydání
Rathouský Bedřich, Jirsák Petr, Staněk Martin

Kč 490

Osobní doprava
Osobní doprava
1. vydání
Zelený Lubomír, kolektiv

Kč 390

Logistické technologie v dodavatelském řetězci
Logistické technologie v dodavatelském řetězci
Lukoszová Xenie, Kolektiv autorů

Kč 220  (běžná cena)
198  (sleva 10 %)

Logistika v marketingu
Logistika v marketingu
Christopher Martin

Kč 240  (běžná cena)
216  (sleva 10 %)