Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Logistika v marketingu

Logistika v marketingu

Christopher Martin


Cena: Kč 240 (běžná cena)

Cena: Kč 216 (sleva 10 %)

Dostupnost: do tří dnů



Vydavatel: Management Press

Vyšlo: 2000/00

ISBN: 80-7261-007-4

Stran: 166

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Publikace předního evropského odborníka vychází z myšlenky, že v dnešním proměnlivém tržním prostředí může o tom, zda dodavatel získá zakázku nebo ji ztratí, rozhodovat právě fyzická dostupnost produktu, tj. úroveň obsluhy zákazníka - logistický proces tak může představovat onen rozhodující zdroj přidané hodnoty poskytované zákazníkovi spolu s výrobkem nebo službou. S využitím množství příkladů a případových studií z praxe špičkových podniků z celého světa autor dokládá, že za jádro podnikové marketingové strategie je třeba považovat především organizaci a řízení logistických procesů. Kniha Logistika v marketingu je určena nejen všem manažerům v oboru praktického marketingu a distribuce, ale značný přínos bude mít i pro studenty ekonomických fakult a vyšších marketingových a manažerských programů.
Podobné tituly
Logistická centra na globálním trhu
Logistická centra na globálním trhu
Lukoszová Xenie, Stopka Ondrej
Logistika pro manažery
Logistika pro manažery
Stehlík Antonín, Kapoun Josef
Mezinárodní přepravní doklady
Mezinárodní přepravní doklady
1. vydání
Poláček Bohumil, Novák Radek
City logistika
City logistika
1. vydání
Mervart Michal, Rathouský Bedřich, Kolář Petr, Novák Radek
Strategie a zdroje SCM
Strategie a zdroje SCM
1. vydání
Rathouský Bedřich, Jirsák Petr, Staněk Martin
Osobní doprava
Osobní doprava
1. vydání
Zelený Lubomír, kolektiv
Logistické technologie v dodavatelském řetězci
Logistické technologie v dodavatelském řetězci
Lukoszová Xenie, Kolektiv autorů