Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Logistika v marketingu

Logistika v marketingu

Christopher Martin


Cena: Kč 240 (běžná cena)

Cena: Kč 216 (sleva 10 %)

Dostupnost: do tří dnů



Vydavatel: Management Press

Vyšlo: 2000/00

ISBN: 80-7261-007-4

Stran: 166

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Publikace předního evropského odborníka vychází z myšlenky, že v dnešním proměnlivém tržním prostředí může o tom, zda dodavatel získá zakázku nebo ji ztratí, rozhodovat právě fyzická dostupnost produktu, tj. úroveň obsluhy zákazníka - logistický proces tak může představovat onen rozhodující zdroj přidané hodnoty poskytované zákazníkovi spolu s výrobkem nebo službou. S využitím množství příkladů a případových studií z praxe špičkových podniků z celého světa autor dokládá, že za jádro podnikové marketingové strategie je třeba považovat především organizaci a řízení logistických procesů. Kniha Logistika v marketingu je určena nejen všem manažerům v oboru praktického marketingu a distribuce, ale značný přínos bude mít i pro studenty ekonomických fakult a vyšších marketingových a manažerských programů.