Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Vážení zákazníci, zahájili jsme příjem použitých skript a učebnic do komisního prodeje. S podrobnostmi se můžete seznámit na tomto odkazu.
×
Výběr titulů
Strategie a zdroje SCM

Strategie a zdroje SCM

1. vydání

Rathouský Bedřich, Jirsák Petr, Staněk Martin


Cena: Kč 490

Dostupnost: skladem



Vydavatel: C.H. Beck

Vyšlo: 2017/03

ISBN: 978-80-7400-639-5

EAN: 9788074006395

Stran: 272

Rozměr: B5

Provedeni: Pevná vazba

Logistika, přesněji řízení integrovaných logistických řetězců (Supply Chain Management – SCM) je významným faktorem konkurenceschopnosti. SCM prošel několika významnými vývojovými etapami. První z nich – Mass SCM byl orientován na úspory z rozsahu, další – Lean SCM byl zaměřen na zeštíhlení (odstranění plýtvání) a lepší orientaci na zákazníka. Následující – Agile SCM představoval pružný systém reagující na měnící se podněty podnikového okolí. Globalizace přinesla nové příležitosti v podobě přístupu k nesaturovaným trhům, k využití komparativních výhod při alokaci jednotlivých částí hodnototvorného řetězce napříč kontinenty. Zároveň však významně zvýšila citlivost a zranitelnost globálních logistických řetězců na ekonomické, politické, sociální a přírodní krize a problémy. Reakcí na tyto skutečnosti byl vznik Resilient SCM, zajišťujícího odolnost logistických řetězců v podobě hmotného a informačního toku. Současně byl větší důraz kladen na šetrnost k životnímu a přírodnímu prostředí (Green SCM). V posledních letech se stále častěji hovoří o SCM 4.0, který reaguje na rychlý rozvoj digitalizace průmyslu. Kromě logistických řetězců se podstatná část publikace zabývá také technickou základnou SCM, protože právě ta je významným předpokladem jejich kvality a výkonnosti. V závěru knihy je uvedena příloha, která pojednává o zajímavé problematice – cross-docking.Kniha přináší řadu nových a zajímavých poznatků. Je určena jak studentům logistiky, tak manažerům logistických řetězců ve firmách.
Podobné tituly
Logistická centra na globálním trhu
Logistická centra na globálním trhu
Lukoszová Xenie, Stopka Ondrej

Kč 289
260  (sleva 10 %)

Logistika pro obchod a marketing
Logistika pro obchod a marketing
Lukoszová Xenie

Kč 235
212  (sleva 10 %)

Logistika pro manažery
Logistika pro manažery
Stehlík Antonín, Kapoun Josef

Kč 327
294  (sleva 10 %)

Mezinárodní přepravní doklady
Mezinárodní přepravní doklady
1. vydání
Poláček Bohumil, Novák Radek

Kč 429

Osobní doprava
Osobní doprava
1. vydání
Zelený Lubomír, kolektiv

Kč 390

Logistické technologie v dodavatelském řetězci
Logistické technologie v dodavatelském řetězci
Lukoszová Xenie, Kolektiv autorů

Kč 220
198  (sleva 10 %)

Logistika v marketingu
Logistika v marketingu
Christopher Martin

Kč 240
216  (sleva 10 %)