Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Úvod do praxe mediální komunikace

Úvod do praxe mediální komunikace

Váňa Daniel, Horký Petr


Cena: Kč 106

Dostupnost: skladem



Vydavatel: Oeconomica

Vyšlo: 2017/00

ISBN: 978-80-245-2190-9

EAN: 9788024521909

Stran: 90

Rozměr: A4

Provedeni: Měkká vazba

Efektivní vystupování a prezentace firem, institucí, projektů a idejí ve vysílacích médiích (TV a rozhlas) patři v dnešní době stále naléhavěji k dovednostem, bez kterých se jen stěží obejdou nejen profesionální tiskoví mluvčí a politici, ale stále častěji také úspěšní podnikatelé, manažéři, aktivisté i sportovci. Jak se zachovat, když nám zavolá redaktor z televize nebo rozhlasu a pozve nás do vysílání, příp. nám oznámí, že nás navštíví se záznamovou technikou v naší kanceláři? Jak se připravit na prezentaci v přímém televizním nebo rozhlasovém přenosu, jakým chybám se ve studiu vyhnout, na jaké triky novinářů si dát pozor, jak zvládnout trému a jak co nejlépe zapůsobit na diváky a posluchače? Jak reagovat, když se staneme terčem mediálního útoku? Co může říkat šéf a co musí říkat tiskový mluvčí? Tyto otázky by neměly být pro vzdělané ekonomy noční můrou, ale naopak výzvou k využití příležitosti oslovit široké cílové skupiny a prvotřídně představit produkt, firmu, tým i sebe. Manuál pro vystupování v televizi a rozhlase nabízí text dvou zkušených mediálních analytiků a poradců špičkových českých manažérů i politiků.