Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
International Marketing, Theory, Practices and New Trends

International Marketing, Theory, Practices and New Trends

Král Petr, Machková Hana, Lhotáková Markéta, Cook Gina


Cena: Kč 380

Dostupnost: nedostupné


Vydavatel: Oeconomica

Vyšlo: 2018/00

ISBN: 9788024521527

EAN: 9788024521527

Provedeni: Měkká vazba

The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the first edition the content of the book is updated covering the recent trends in international marketing and the changes of the business environment in the post- crisis times and providing up- to- date examples and mini- cases. The first section of the book covers analysis of the international environment, risks connected to the international expansion, modes of entry to foreign markets, international marketing research and international marketing strategies. The second section deals with international segmentation, positioning, targeting and branding and the third section discussed the tools of international marketing mix (product, pricing, distribution and communication). A new chapter covering ESR in international environment will be added to this section.
Od stejného autora
Mezinárodní marketing
Mezinárodní marketing
5. vydání
Machková Hana, Machek Martin

Kč 299

Podobné tituly

1 / 6

Zákazník náš protivník nebo partner?
Zákazník náš protivník nebo partner?
1. vydání
Geffroy Edgar K.

Kč 250  (běžná cena)
225  (sleva 10 %)

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Kiraľová Alžbeta, Straka Ivo

Kč 340  (běžná cena)
296  (sleva 13 %)

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
Koudelková Petra

Kč 230  (běžná cena)
207  (sleva 10 %)

Království značky
Království značky
Největší omyly a úspěchy všech dob
Haig Matt

Kč 356  (běžná cena)
320  (sleva 10 %)

Marketingové řízení památkových objektů
Marketingové řízení památkových objektů
Dostál Petr, Černá Jitka, kolektiv

Kč 269  (běžná cena)
242  (sleva 10 %)