Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, od 11. 8. do 15. 8. je otevírací doba obchodu Pondělí a Středa od 9:00 do 16:00
×
Výběr titulů
E-commerce

E-commerce

Elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování

Suchánek Petr


Cena: Kč 220 (běžná cena)

Cena: Kč 198 (sleva 10 %)

Dostupnost: skladem



Vydavatel: Ekopress

Vyšlo: 2011/00

ISBN: 978-80-86929-84-2

EAN: 9788086929842

Stran: 144

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba


Obsah a úvod


Adobe Reader

Publikace přináší ucelený přehled problematiky elektronického podnikání a obchodování a vyplňuje mezeru na trhu odborné literatury u nás. Je potřebným zdrojem pro informační gramotnost studujících, projektantů elektronických obchodů a uživatelů moderních aplikací informačních a komunikačních technologií.

Na současné e-prostředí lze nahlížet ze tří základních pohledů.

Existence současných možností je důsledkem rozvoje technologií, které představují primární nástroje komunikace na všech úrovních, od strojové až po běžnou mezilidskou, přičemž rychlost a množství přenášených dat neustále roste.

Na druhé straně existují uživatelé těchto technologií ať už v podobě podnikatelských, státních, příspěvkových, aj. subjektů nebo běžných uživatelů, pro které se tyto technologie staly zcela nezbytnými a potřebnými a přinesly jim nové možnosti pro podporu jejich aktivit orientovaných na oblasti podnikání, vzdělávání, zábavy, ovšem i těch, které nejsou v souladu s morálním kodexem, etikou a zákony.

Právě v této souvislosti je nezbytné věnovat se i třetímu pohledu, kterým je problematika principů, zásad, motivace a legislativy, které by měly určovat reálné mantinely a limity a být jednoznačným nástrojem pro orgány činné v přestupkovém a trestním řízení v případě výskytu kolizních situací. Všechny tři oblasti se permanentně vyvíjejí a vývoj jednotlivých oblastí ovlivňuje vývoj v oblastech ostatních.

Hlavním cílem a přínosem monografie je přiblížit současný stav funkční a technologické základny e-business a e-commerce v přímé vazbě na výše uvedené oblasti a naznačit možné trendy vývoje zejména v souvislosti s orientací na zákazníky, tvorbou nových obchodních modelů a využitím moderních technologií pro podporu řízení a rozhodování.

Podobné tituly

1 / 6

Úvod do statistiky
Úvod do statistiky
1. dotisk 2. přepracovaného vydání
Řezanková Hana, Löster Tomáš, Šulc Zdeněk

Kč 162

Úvod do IT Governance
Úvod do IT Governance
Říhová Zora

Kč 317

Mathematics for economic universities
Mathematics for economic universities
Klůfa Jindřich, Kaspříková Nikola

Kč 489
440  (sleva 10 %)

Computation of AOQL variables sampling plans
Computation of AOQL variables sampling plans
Kaspříková Nikola, Klůfa Jindřich

Kč 210
189  (sleva 10 %)

Středoškolská matematika v úlohách I
Středoškolská matematika v úlohách I
2. upravené vydání
Polák Josef

Kč 235
204  (sleva 13 %)

Informační podpora podnikových procesů
Informační podpora podnikových procesů
Šperka Roman

Kč 320
288  (sleva 10 %)

Sbírka písemných prací ke zkoušce z matematiky na VŠE v Praze
Sbírka písemných prací ke zkoušce z matematiky na VŠE v Praze
Eliášová Lada, Kaňka Miloš

Kč 195
176  (sleva 10 %)

Úvod do reálných funkcí pro studenty VŠE
Úvod do reálných funkcí pro studenty VŠE
Otavová Miroslava, Sýkorová Irena

Kč 249
224  (sleva 10 %)