Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Budoucnost konkurence

Budoucnost konkurence

Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

Prahalad C. K., Ramaswamy Venkatram


Cena: Kč 410 (běžná cena)

Cena: Kč 328 (sleva 20 %)

Dostupnost: do tří dnů



Vydavatel: Management Press

Vyšlo: 2005/00

ISBN: 80-7261-126-7

Stran: 280

Rozměr: B5

Provedeni: Pevná vazba

Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty. Překlad z angličtiny Irena Grusová. Vyšlo v prestižní "Knihovně světového managementu".