Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Francouzština v podnikové a obchodní praxi

Francouzština v podnikové a obchodní praxi

2. vydání

Kozmová Jana, Brouland Pierre


Cena: Kč 395 (běžná cena)

Cena: Kč 356 (sleva 10 %)

Dostupnost: skladem



Vydavatel: Ekopress

Vyšlo: 2010/10

ISBN: 978-80-86929-52-1

EAN: 9788086929521

Stran: 298

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba


Obsah a úvod


Ukázka z knihy



Adobe Reader

Nové vydání učebnice Francouzština v podnikové a obchodní praxi je určena především studentům bakalářského a magisterského studia všech fakult Vysoké školy ekonomické, zvláště pak je vhodná pro účastníky přípravných kurzů Pařížské obchodní a průmyslové komory (CCIP). Tato specializovaná výuka je zaměřena na získání mezinárodně uznávaného diplomu z obchodní francouzštiny, jenž tato komora vydává po úspěšném složení zkoušky Examen de Français Professionnel des Affaires (niveau C1) (DFP Affaires C1).

Zároveň může sloužit jako užitečná pomůcka a zdroj informací všem, kdo si chtějí a potřebují prohloubit znalosti francouzštiny v oblasti podnikání a obchodní korespondence. Máme na mysli nejen různé formy postgraduálního studia na VŠE (např. studium na Francouzsko-českém institutu řízení – IFTG) nebo na jiných školách, ale také individuální studium pracovníků v ekonomické sféře.

Cílem učebnice je tedy osvojení věcné problematiky a jí odpovídajících jazykových prostředků. Vzhledem k úspěchu prvního vydání na trhu učebnic francouzštiny ekonomického zaměření se autoři rozhodli nabídnout uživatelům nové, přepracované a rozšířené vydání této učebnice. Do publikace tak byly zařazeny aktuální otázky a změny podnikatelské činnosti ve Francii. Autoři rovněž do obsahu zapracovali připomínky uživatelů z praxe.

***

Učebnice opět sestává ze dvou částí. První část má název Le monde de l’entreprise en France. Tvoří ji 10 kapitol, z nichž každá podává charakteristiku podniku z hlediska jednotlivých kategorií činnosti. Uživatel se tak postupně seznamuje s typy podniků a společností, jejich účetnictvím, personální politikou, marketingovou a reklamní činností, organizací distribuce a logistiky, fungováním zahraničního obchodu, bank, kapitálového trhu a pojištění.

Druhá část učebnice s názvem La correspondance commerciale française má 9 kapitol, které prezentují základní typy obchodních dopisů. Každá kapitola začíná teoretickým úvodem do věcné problematiky a terminologie příslušné partie, pak následuje francouzsko-česká frazeologie. Významnou složku pak i zde tvoří terminologická cvičení a překlady z francouzštiny do češtiny a naopak. Nechybí rovněž zadání dopisu k samostatnému zpracování. Novinkou je zařazení tzv. Etudes de cas, jejichž řešení přispěje k samostatnému rozhodování v daných konkrétních situacích.

Závěr učebnice tvoří příloha, která obsahuje francouzsko-český terminologický slovník, seznam zkratek a bibliografii.