©EKOPRESS
Marketingová komunikace

Marketingová komunikace

Jak komunikovat na našem trhu

Karlíček Miroslav, kolektiv

2. aktualizované a doplněné vydání

Vyšlo: 2016/02

Provedení: Měkká vazba, B5

Stran: 224

Vydavatel: Grada

ISBN: 978-80-247-5769-8

Kč 299,–

Odkaz koš


Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.