©EKOPRESS
Media Relations není manipulace

Media Relations není manipulace

Kolektiv autorů

Vyšlo: 2004/09

Provedení: měkká vazba, A5

Stran: 136

Vydavatel: EKOPRESS

ISBN: 80-86119-43-2

195,–  běžná cena
Kč 176,–  sleva 10 %

Dostupnost: 

skladem



Odkaz koš


Sílu a dosah vlivu médií si mnozí uvědomují, ale těžší je už porozumět jejich práci a komunikovat s jejich zástupci tak, aby to příznivě formovalo image firmy či jednotlivce. V knize se čtenář blíže seznámí se světem speciálního oboru oblasti Public Relations - a to s komunikací se zástupci médií, tzv. Media Relations.
Je zde představeno nejen pros­tředí českých novinářů, ale také práce tiskových mluvčí, PR pracovníků firem a komunikačních agentur. Tím nejdůležitějším pak jistě bude popis nástrojů vhodných pro komunikaci s novináři, kdy a jak je používat a na příkladech z praxe bude vysvět­leno, v jakých situacích se mohou dělat chyby a co může správný nebo naopak špatný krok v komunikaci firmě způsobit.