©EKOPRESS
Praktický marketing

Praktický marketing

Monika Pavlíčková

Vyšlo: 2004/04

Provedení: měkká vazba, A5

Stran: 195

Vydavatel: EKOPRESS

ISBN: 80-86119-81-5

231,–  běžná cena
Kč 208,–  sleva 10 %

Dostupnost: 

skladem



Odkaz koš


Publikace je souhrnem zkušeností, které se hodí nejen marketingovým pracovníkům, ale všem, kteří cítí potřebu svou firmu posouvat vpřed. Zabývá se prvky marketingu v souvislosti s jejich využitím v reálné praxi.

Profil manažera marketingu
  • základní dovednosti
  • jak řídit marketingový tým
  • vztahy k podřízeným, k dodavatelům, k agenturám
  • služební cesta
  • osobnostní rozvoj Oddělení marketingu ve vztazích
    • spolupráce v rámci firmy (finanční oddělení, obchodní oddělení)
    • vztah ředitele firmy a marketingu, PR
    • administrativa a korespondence
    • vztah firmy k zákazníkům - za co odpovídá marketing (CRM, průzkumy trhu, práce s databází)
    • corporate image
    • vztahy ke konkurenci
    Pohled dovnitř marketingového oddělení
    • struktura marketingu ve firmě
    • PR a komunikace
    • výstupy jednotlivých marketingových oddělení (plán, poziční strategie, kampaň a její součásti, marketingový mix)