©EKOPRESS
Základy strategického řízení a rozhodování

Základy strategického řízení a rozhodování

Thaddeus Mallya

Vyšlo: 2007

Provedení: pevná vazba, B5

Stran: 246

Vydavatel: Grada

ISBN: 978-80-247-1911-5

329,–  běžná cena
Kč 296,–  sleva 10 %

Odkaz koš


Manažeři, podnikatelé a studenti vysokých škol získají díky knize solidní základ manažerských poznatků v oblasti strategického řízení, rozhodování a obchodní politiky firem. Dozvíte se, jak úspěšně aplikovat strategické myšlení do řízení firem a jaké jsou klíčové koncepce, které vám pomohou při výběru optimální strategie firmy. Kniha čerpá z nejnovějších výzkumů z oblasti strategického řízení a seznamuje s aktuálními poznatky v oboru, které vám umožní vytvořit nejvýhodnější strategie firmy. Na řadě případových studií z českých i mezinárodních firem poznáte, co se reálně děje v praxi, a získáte tak cenné informační zdroje pro podporu vašeho manažerského rozhodování v podobných situacích. Díky praktickému a přehledně členěnému textu se čtenář rychle a jednoduše zorientuje v nejvýznamnějších přístupech a koncepcích strategického myšlení. Autor je uznávaným firemním konzultantem a poradcem, působí na fakultách podnikatelské, strojního inženýrství a elektrotechniky VUT v Brně a je hostujícím profesorem na univerzitě Umea ve Švédsku.