©EKOPRESS
Péče o zákazníka

Péče o zákazníka

tréninková kniha

Darryl Doane, Rose Sloat

50 aktivit a cvičení pro školení obchodních zástupců

Vyšlo: 2006

Provedení: měkká vazba, A4

Stran: 300

Vydavatel: Computerpress

ISBN: 80-251-0846-5

450,–  běžná cena
Kč 405,–  sleva 10 %

Odkaz koš


Žijeme ve věku péče o zákazníky, a přesto množství zákazníků na tolika trzích nachází stále vážné nedostatky! Proč? Problém tkví v tom, že diskuze o dokonalé péči vedou obvykle ke zvýšení očekávání ze strany zákazníků, ale společnosti již nedokáží své zaměstnance vyškolit tak, aby tuto péči uměli skutečně poskytnout! Tréninková kniha vám nabízí 50 dynamických cvičení, jež umožní obchodníkům opakovaně poskytovat prvotřídní servis a získat si loajální zákazníky, kteří jsou hnací silou zisku. Obsahuje rady shrnující desítky let zkušeností z různých odvětví i záznamník - nástroj pro evidenci a analýzu poučných situací. Titul je určen pro obchodníky, školitele a vedoucí týmů, tedy ty, jejichž úkolem je zajistit, aby se zákazníkům dostalo té nejlepší péče. Pomůže jim: zlepšit přístup k zákazníkům umět perfektně komunikovat a týmově pracovat pochopit silné a slabé stránky jejich podniku být profesionální a naučit se hladce řešit problémy budovat trvalé vztahy s interními a externími zákazníky připravit si prostředí pro kvalitní výkon zkvalitnit služby na Internetu osvojit si techniky pro zvládání obtížných nebo nepříjemných situací atd.