©EKOPRESS
Firemní kultura

Firemní kultura

jedinci, skupiny, organizace a jejich chování

Ian Brooks

Vyšlo: 2003

Provedení: pevná vazba, B5

Stran: 296

Vydavatel: Computerpress

ISBN: 80-7226-763-9

395,–  běžná cena
Kč 356,–  sleva 10 %

Odkaz koš


Publikace je určena: personalistům, kterým bude odborným poradcem při koncipování firemní struktury tak, aby pracovala co nejefektivněji manažerům, jimž poskytne studnici informací o chování jednotlivců i týmů s následujícími doporučeními, jak nabyté znalosti zúročit v praxi studentům, jejichž studium se dotýká vedení či řízení lidí. V podrobném průvodci se dozvíte: co je to individuální chování, skupinové chování a organizační chování, jaké vztahy a vazby mezi těmito druhy chování existují jak vnímá a přemýšlí jednotlivec, jak se jeho vnímání mění a vyvíjí jaké existují druhy osobností a čím se vyznačují jakou roli hraje ve výkonu pracovníka motivace a jak ji vhodně využít jak spolu souvisejí motivace a teorie očekávání co jsou formální a neformální skupiny, co jsou psychologické skupiny proč jsou týmy vyšší formou skupin, jak jsou definovány a jak pracují jak můžete využít tzv. organizační teorii při vytváření firemní struktury jaký je rozdíl mezi vedením a řízením jaké styly vedení a řízení známe, kdy je který vhodný a účinný jaké typy firemních struktur známe a čím se vyznačují jaké spojitosti existují mezi organizační mocí, politikou a konfliktem na jakých pilířích stojí firemní kultura, jakou roli hraje v životě firmy. Navíc je výklad látky doplněn živými a čtivými příklady z prostředí známých filmů. Snadno tak pochopíte, jak společenské zákonitosti a vazby fungují v běžném životě!