©EKOPRESS
Marketingové řízení památkových objektů

Marketingové řízení památkových objektů

Petr Dostál, Jitka Černá, kolektiv

Vyšlo: 2014/11

Provedení: měkká vazba, B5

Stran: 195

Vydavatel: EKOPRESS

ISBN: 978-80-87865-14-9

269,–  běžná cena
Kč 242,–  sleva 10 %

Dostupnost: 

skladem



Odkaz koš


   Obsah a úvod | Adobe Reader

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky.

Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky.

Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.