©EKOPRESS
Logistika v marketingu

Logistika v marketingu

Martin Christopher

Vyšlo: 2000

Provedení: měkká vazba, B5

Stran: 166

Vydavatel: Management Press

ISBN: 80-7261-007-4

240,–  běžná cena
Kč 216,–  sleva 10 %

Odkaz koš


Publikace předního evropského odborníka vychází z myšlenky, že v dnešním proměnlivém tržním prostředí může o tom, zda dodavatel získá zakázku nebo ji ztratí, rozhodovat právě fyzická dostupnost produktu, tj. úroveň obsluhy zákazníka - logistický proces tak může představovat onen rozhodující zdroj přidané hodnoty poskytované zákazníkovi spolu s výrobkem nebo službou. S využitím množství příkladů a případových studií z praxe špičkových podniků z celého světa autor dokládá, že za jádro podnikové marketingové strategie je třeba považovat především organizaci a řízení logistických procesů. Kniha Logistika v marketingu je určena nejen všem manažerům v oboru praktického marketingu a distribuce, ale značný přínos bude mít i pro studenty ekonomických fakult a vyšších marketingových a manažerských programů.